perjantai 1. huhtikuuta 2011

silmät kiinni eksytään


Hei, tänään ei ole yhtäkään tarinaa siitä miltä tuntui leikata kynnet ihoa myöten pois ja kasvattaa sormenväleihin korpinsulkia. Sekasotkua ja lankakeriä vain, niin, ja vihreissä silmissä asuva katse vaikka oikeasti olenkin ihan sininen. Tukehduttaa.

En ole tottunut kirjoittamaan tähän blogiin mitään ilman tietynlaista varautuneisuutta, mutta ehkä nyt on ihan korkea aika opetella ja leikkiä vankikarkuria. Niin mä haluaisinkin tehdä. Ehkä. Huomenna. En ilman jotakuta joka istuisi mun kanssa junan viimeisessä vaunussa ja jonka olkapäähän saisi nojata kun alikulkusillat pimentävät värit. Miksi kuunpimennyksiä on niin paljon? Niistä lähtee maku (ja väri) ja valojen palattua ääriviivani eivät ehkä olekaan enää olemassa.

kirjoitin historian kokeessa kolme kertaa konservatismin väärin (converseja!) ja mietin teitä

Musta melkein tuntuu siltä kuin olisin pilaamassa kaiken kauniin elämästäni käyttäytymällä näin, olemalla takkuinen ja väsynyt ja mielipuolinen ja harvinaisen kusipäinen otus sellaiseksi, joka ei oikeasti osaa puhua oikeissa tilanteissa oikeilla sanoilla oikealla äänenpainolla oikealla millään. Joka vain on ja tuijottaa ja kiskoo polvisukkia ylemmäs jottei kukaan vain näkisi että alempana oleva nailoni on enää pelkkää seittiä.

Pelkään sitäkin, että jossain joku jonain päivänä ei enää jaksakaan odottaa mua.

Ehkä mä vain olen harvinaisen taitava tuhoamaan muita. Muita ja itseni.

Anteeksi.

4 kommenttia:

  1. olet ihana ja pidän sinusta hirmuisesti <3

    VastaaPoista
  2. Apua kirjoitit just ehkä mun elämästä. Anteeksi kovasti, en usko että mun elämän eläminen on kellekään mikään riemuvoitto :D Äh aloin puhua taas itsestäni vaikka tarkoitus oli vain piristää sua. Jos siis piristämistä kaipasit. Muussa tapauksessa tunnen itseni vähän toopeksi ja "ei oikeasti osaa puhua oikeissa tilanteissa oikeilla sanoilla oikealla äänenpainolla oikealla millään" -kohta tekstistäsi käy toteen itkettävän osuvana. Noniin parane takkuisuudestasi pian jajaja no kai Jossutin sanoi jo kaiken olennaisen.

    VastaaPoista

parsi minut kasaan