perjantai 25. helmikuuta 2011

minun kahvitahrani perjantaissa


Palkinnon saajan on tarkoitus kirjoittaa 7 satunnaista asiaa itsestään ja välittää tämä palkinto eteenpäin 15 ihmiselle.


Kiitos Camillalle, Faiblelle ja Lukolle. Tykkään teistä. (Ei välitetä siitä, etten oikeasti osaa kertoa itsestäni yhtään mitään.)

1. Joskus on kivaa vain istua keittiön pöydällä ja syödä pakastemustikoita kunnes hampaatkin ovat ihan siniset.

2. Ihailen eniten Bonnie Parkeria ja Clyde Barrowia.

3. Aina silloin kun on liian kova ikävä jotakuta, saatan kuunnella toisten lempibändejä vaikken itse pitäisikään niistä. En ehkä kehtaa kertoa kenen sanat löivät eilen rumpukomppia tärykalvoihini.

4. Olen osunut samaan bussiin Antti Nylénin kanssa jo kolmesti, enkä koskaan uskalla hymyillä. Itse asiassa olen melko varma ettei hän edes hymyilisi takaisin.

5. Perheelläni oli hetken aikaa oma purjevene kun olin seitsemän. Toisinaan (mutten tänään) ikävöin merta vähän turhankin paljon.

6. Olen syntynyt unelmanpäivänä, mikä on aika epäreilua. Unelmani eivät toteudu koskaan.

7. Näiden faktojen keksimiseen meni yli viikko enkä vieläkään oikein tiedä. Mitään.

Ja niin, annan tämän eteenpäin

emmasofialle
Annielle
Jossuttimelle
emmyloulle
Ketulle

ja teille kaikille, jotka ette ole vielä tätä tehneet.

9 kommenttia:

  1. purr, olen otettu. teen tämän kunhan pystyn löytämään itsestäni kertomisen arvoisia asioita. :*

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos sinä ihana. Olen todella otettu tästä, kiitos kiitos.

    VastaaPoista
  3. oi bonnie ja clyde. ihailen myös.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. no jos nyt.

    muww senkin ihana. mut mulle iski jälleen Kriisi joten blogini on elävältä haudattu. kiitos kuitenkin ♥

    VastaaPoista
  6. anteeksi, kun olen kadonnut näin. vastaan sinulle vielä, en ole unohtanut sinua. nyt en pysty kykene mitenkään mihinkään järkevään kirjoittamiseen, olen pahoillani.

    VastaaPoista
  7. emmasofia, ♥

    katri, ei saa olla pahoillaan, ole(than) kunnossa.

    VastaaPoista
  8. tahtoisin kovasti sanoa olevani kunnossa, mutten pidä valehtelusta.

    VastaaPoista
  9. ... oh. Iso henkinen halaus siihen suuntaan, tulin kirjoittamaan taas uutta angstientryä mutta tämä taisi pelastaa sen. ♥

    VastaaPoista

parsi minut kasaan