lauantai 24. joulukuuta 2011

koska olen sun torstaisattumasi


Tämä talo kauttaaltaan puhallettuna rappukäytävä kuin ontto kohta keuhkojen välissä, jäänteissä kaikuu, enkä mä halua mitään muuta kuin löytää jotain millä täyttää ne samat keuhkot taas. Sementtiä tyttö kaktuskosketus, juostaanko kilpaa palkeenkieliin jäätiköllä? Kyllä kiitos ilman jalkapohjia.

Joka ikinen kerta kierrän vallihautojen toiselle puolelle pakoon rakastuneita aurinkoihmisiä, katseeni immuuni pelkälle loisteputkivalolle. Ja kaunis pimeä, se teki musta kovin ruman ja sähköiskutukkaisen

nyt pelkään kuollakseni vain sitä hehkua jota hän on piikittänyt suoniinsa
mä rososiiviksi kärpäspaperiin

ja pakkasen jäädyttämät sormenjälkilabyrinttini päättymässä uusiin umpikujiin
löydänköhän hänet enää milloinkaan

(ehkä
- no hei  ehkä en)

4 kommenttia:

  1. löydänköhän häntä, löydänköhän häntä enää milloinkaan. Ei hänet.

    Anteeksi, ehkä se ei ollutkaan kielioppimoka vaan harkittu juttu. Olen kielipoliisituulella enkä ymmärrä sun runokieltä.

    -Helmi joka ei jaksa kirjautua Bloggeriin

    VastaaPoista
  2. Virkkeet alkavat isolla alkukirjaimella ja pilkkujen käytössäsikin olisi toivomisen varaa, neiti kielipoliisi.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi Helmi, kielioppi on ehkä viimeisin asia jota ajattelen kirjoittaessani tänne, joten on ihan mahdollista että siinä on virhe.

    Hilja, olet höpö.

    VastaaPoista
  4. Rakastat minua kuitenkin.

    VastaaPoista

parsi minut kasaan