perjantai 1. heinäkuuta 2011

väritin sääriluut hiilenmustalla esiin


 Jos tämä olisi satu ja oikea nimeni Ronja, sulkisin luomet aina keskiöisin. Silloin korpit eivät uskaltaisi varastaa silmiäni, sillä ne ovat m i n u n omani. Ne ja punainen kajo ihon läpi. (Omaani silloinkin, kun peilissä asuvan pesukarhutytön sormenpäät ovat kylmää lasia ja vyötäröni liian leveä katsottavaksi.)

kurkkumätä
tuberkuloosi keuhkoahtauma skolioosi
jalat menee hyi takkuun

eikä minua nukuta vieläkään


(Toisinaan tahtoisin ihan normaalin perheen, jolla olisi tapana kokoontua sunnuntai-iltaisin olohuoneeseen rakentamaan palapelejä tai juomaan inkivääriteetä. Äitini on niin usein ulkomailla, etten oikeastaan edes muista minkälainen ääni hänellä on. En tiedä muistuttaako se omaani. En tiedä olenko koskaan sanonut kenellekään heistä mä rakastan sua. En tiedä tarkoittaisinko sitä.

"Ai niin,olis parempi että lähtisit viikonlopuksi pois kotoa. Etsi joku paikka, okei?"

Enkä mä tiedä sitäkään, minne helvettiin mun pitäisi mennä näin lyhyellä varoitusajalla. Tukehduttaa.)

9 kommenttia:

  1. Tuu pitää mun kanssa villit kotibileet. Täällä ei ole ketään.

    VastaaPoista
  2. (Tarkoitan siis, että mä voin nukkua kellon ympäri ja sä saat vaikka... vapaan käyttöoikeuden läppäriini. Villiä.)

    VastaaPoista
  3. taisin nähdä sinut eilen
    istumassa rautatieaseman lattialla.

    VastaaPoista
  4. Utu, yhdessä palapelejä kokoava perhe EI ole normaali. (Okei seurasin viimeksi eilen sivusta veljeni palapelintekoa, joten ehkä elän itsekin vähän epänormaaleissa ympyröissä) Inkivääritee voisi maistua minullekin, vaikka juuri nyt SE tee on mulle piparminttu nåmnåm

    ...ja hei rakkaudesta puhuminen perheen kesken ei ole sekään normaalia eli ta det lugnt. Kyllä sä silti niistä varmasti välität.

    VastaaPoista
  5. seuraavalla kerralla utu pieni

    muista, kolmekymmentäkuusi euroa ja juna ouluun.

    VastaaPoista
  6. olet ihana tiedätkös. ja olisi ihanaa tuntea sinut.

    VastaaPoista
  7. hih, perheeni kyllä ON aika onnekas juttu vaikka vähän höpsö onkin. :) ja kiitos, blogikirjoittelu on kivaa ja kommenttien saaminen melkein yhtä kivaa!

    VastaaPoista

parsi minut kasaan